Bestellen Havic Kantoormeubelen

Bestellen

Bestellen op de Havic Kantoormeubelen-webshop gebeurd in vijf gemakkelijke en overzichtelijke stappen:

  1. Winkel online bij de Havic Kantoormeubelen-webshop
    Laat je inspireren en verrassen door ons design kantoormeubilair. Heeft gevonden wat je zoekt? Voeg het dan toe aan jouw winkelwagen. Dit doe je door op de knop ‘winkelwagen’ te klikken.
  2. Uw bestelling wijzigen of afronden
    Nadat je jouw artikelen aan de winkelwagen hebt toegevoegd kun je jouw bestelling afronden. Ook kun je jouw volledige winkelwagen kopiëren naar een offerte. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
  3. Uw account
    Een Havic-account aanmaken is niet noodzakelijk maar wel erg handig. Als je een Havic-account hebt aangemaakt kun je snel en vooral makkelijk jouw bestelling afronden. Hierdoor voorkom je dat je vergissingen maakt tijdens het bestellen. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van eerder ingevulde en bevestigde contactgegevens.
  4. Factuur- en leveringsgegevens
    Vul jouw factuurgegevens in. Wanneer jouw leveringsgegevens hetzelfde zijn kun je doorgaan naar de volgende stap. Wil je jouw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Zet dan het vinkje van ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uit. Controleer en bevestig jouw gegevens en de prijs van jouw bestelling(en).
  5. Betalen met iDeal.
    Bij de laatste stap kun je betalen en daarmee de bestelling afronden. Kies hiervoor jouw betaalwijze. Je kan bij de Havic webshop betalen met iDeal. Kies de bank waar je bent aangesloten en volg de instructies op.

    Wanneer jouw bestelling is geplaatst krijg je een bevestiging van ons. Dit gebeurt altijd per mail. Ook kun je de details van jouw bestelling inzien binnen jouw eigen account. Inloggen doe je door jouw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.