Welke type bureau past bij jouw werkzaamheden?

Bureaus zijn één van de belangrijkste kantoormeubelen binnen je werkplek. Het comfort is een belangrijke functie, omdat aan dit kantoormeubel langere periodes gewerkt wordt. Maar welke type bureau past nu bij welke werkzaamheden? In deze blog nemen we je mee naar drie verschillende functies én het type bureau.

Administratief medewerker

Als administratief medewerker voer je elke dag diverse werkzaamheden uit. Het beantwoorden van telefoontjes/e-mails, controleren van formulieren en documenten archiveren.

Kortom, je bent met veel verschillende taken bezig. Om deze taken geordend uit te voeren, is het belangrijk om structuur te bewaken. Kastruimte kan een administratief medewerker daarom niet genoeg hebben.

Naast voldoende opbergruimte, zit je veel achter je bureau en is het erg van belang om ergonomisch te werken. Door je werkplek zo optimaal mogelijk in te richten, gaat de productiviteit omhoog en kan het ziekteverzuim dalen. Genoeg reden om voor een zit-sta bureau te gaan. Ga bijvoorbeeld voor dit elektrisch bureau mét aanbouwkast. Win-win situatie dus!

Marketing medewerker

Creativiteit kent geen grenzen wanneer jij werkzaam bent op de marketingafdeling. Gedurende de dag ben je bezig om taken te verwerken, nieuwe content te maken en te overleggen met je collega’s. Om je werk goed te kunnen doen, heb je een bak aan nieuwe ingevingen nodig. Door jezelf niet te beperken tot één plek, maar gebruik te maken van flexplekken, verhoog je de creativiteit.

Vaste werkplekken zijn dus niet nodig op deze afdeling. Ga bijvoorbeeld voor meerdere duodesks en beweeg je door de ruimte. Op zoek naar de collega die met jou jouw idee verder gaat vormgeven.

 

Projectleider

Jij bent verantwoordelijk voor het project en zorgt voor een succesvolle uitvoering. Planning bewaken, begroting maken, team aansturen, voortgang monitoren. Je hebt als projectleider verschillende taken. Deze taken voer je uit achter je bureau, maar je bent ook veel in beweging om van meeting naar meeting te gaan.

Door de vele taken die op je schouders rusten, is het belangrijk om orde en structuur bij je bureau te hebben. De MAYA lijn heeft veel mogelijkheden om dit te organiseren, namelijk:

  • krijg eenvoudig toegang tot verschillende kabels en houd je werkplek rustig en strak met één van de ingebouwde opties van een kabeldoorvoer;
  • houd orde door je documenten en kantoorbenodigdheden op te bergen in een bijpassende draaideurkast, schuifdeurkast etc.

Kun jij wel wat hulp gebruiken? Bij Havic zijn wij gespecialiseerd in complete projectinrichting en helpen we jou graag verder.

Gratis Levering & Montage Veel Producten op Voorraad Showrooms in Veghel, Amsterdam, Gouda, Hilversum & Breendonk (BE) +31 (0)413 - 370 370