Vrijblijvend interieurplan op maat

100% vrijblijvend 3D-ontwerp

Een nieuwe kantoorinrichting in 5 eenvoudige stappen

  1. Afspraak met een adviseur
  2. Uitwerken van het voorstel (kosteloos)
  3. Start van de inkoop en planning
  4. Montage
  5. Nazorg

Een vrijblijvend interieurplan op maat.


30+ Professionals
  • Kantoormeubelen
  • Advies

Is je kantoor toe aan een update of ga je verhuizen naar een nieuwe toffe locatie maar nog geen idee over de inrichting? Ons team met experts staan voor je klaar!

Jouw inrichting is het eerste wat bezoekers zien

Uw kantoorinrichting is het eerste wat mensen zien als ze binnenkomen in uw bedrijf. De uitstraling van het meubilair moet dus aansluiten bij de kernwaarden van het bedrijf. Bij Havic Kantoormeubelen creëren we ruimtes die raken. Of je nu bij ons komt voor een nieuwe vergaderzaal, ontvangsthal of compleet kantoor, wij zorgen voor een plek waar je je thuis voelt, anderen kunt inspireren, waar verhalen gedeeld worden en iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Tijdens het eerste gesprek met onze expert wordt er gekeken naar de ruimte en jouw wensen. Waar sta je voor? Wat wil je als bedrijf uitstralen? In welke ruimtes ontvang je klanten en hoe zien de werkplekken eruit? Om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, heb je gedurende het hele project steeds één vast aanspreekpunt. Zo maken we samen een succes van jouw project!

“Havic: ruimtes die werken”

Visualisatie kantoorinrichting 3D

Op basis van het eerste adviesgesprek gaat onze interieurontwerper aan de slag om jouw wensen en ideeën te vertalen naar een 3D-ontwerp. In dit ontwerp krijg je een goed beeld van het gebruik van diverse meubelen, kleuren en stofferingen. Op verzoek kunnen we ook gewenste wand-, vloer- en raambekleding in het interieurplan opnemen. Onze adviseurs zijn daarnaast gespecialiseerd in het optimaliseren van de akoestiek. Naast een 3D-ontwerp ontvang je een uitgebreide productpresentatie met specificaties, kleur- en stofferingsmogelijkheden per opgenomen product.

3D ontwerp vergaderruimte Havic Kantoormeubelen

In de volgende fase zul je contact hebben met onze adviseur om het project te bespreken en tot in de puntjes uit te werken. Als je besluit de opdracht bij ons neer te leggen, gaat ons commerciële team aan de slag om de order te verwerken. Zodra we alles compleet hebben, komen onze ervaren monteurs in actie voor de levering en montage. Zij gaan pas naar huis als de hele projectinrichting naar volle tevredenheid is afgerond. We geven ook met vertrouwen 5 jaar garantie op bijna onze hele collectie. En mocht er onverhoopt toch een probleem ontstaan, dan lossen wij dat uiteraard keurig voor je op.

Havic klantcases

ip200103lh1-087_resultaat

Van Dijk Groep

De inrichting van diverse ruimtes

IP190116LH1-023

Theo Boons

Een unieke en strakke kantoorinrichting

Kantine-categorie

IVG-Libilé

IVG-Libilé: “Elke ruimte heeft de juiste setting”

IMG_4488-bewerkt

Gerantis

Een kantoorinrichting in het hart van Antwerpen

Kuijpers-Den-Bosch---Gebouw-vol-Energie---GvE---kantoor-9480

Kuijpers

Duurzaamheid als rode draad door het hele project.

Elekta-39

Elekta

Elekta: “Dankzij de nieuwe kantoorinrichting start een nieuw tijdperk”

De 7 voordelen van Havic

We hebben voor jou de zeven voordelen van Havic Kantoormeubelen uitgelegd in een video. Bekijk het hier.