Garantie en reparatie Havic Kantoormeubelen
  • Full-service

Garantie en reparatie

Havic Kantoormeubelen vindt het van groot belang dat jij als klant tevreden bent. We hebben service dan ook hoog in het vaandel staan. De klant is mede verantwoordelijk voor goede afhandeling wanneer zich een klacht mocht voordoen. Dit betekent dat jij zelf kritisch mag zijn. Let op of bestellingen compleet en onbeschadigd zijn. Voer deze controle direct uit op het moment dat jouw bestelling geleverd wordt.

Op al onze producten geldt een garantie van 5 jaar. Buiten de garantie vallen gebreken aan de zaken, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buitenaf komende oorzaak.

Controleren

Belangrijk is om het product direct bij ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen en of uw bestelling compleet geleverd is. Deze controle wordt tijdens de levering door de klant in samenwerking met de bezorger gedaan. U heeft na levering maximaal 7 dagen de tijd om beschadigingen te melden. Het kan gebeuren dat een bestelling incompleet geleverd wordt doordat de levering via verschillende kanalen verloopt. Stuur hiervoor een mail naar info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Wilt u graag direct in contact komen, bel ons dan even op +31 (0)413 370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.