Wij zijn Havic
Over ons
Onze mindset?
We willen vooruit
- Kantoormeubelen
- Advies
- Projectinrichting
We realiseren complete kantoorinrichtingen. In Nederland, maar ook daarbuiten. Van import tot ontwerp en montage op locatie. Elke dag halen we alles uit de kast. Alle mensen in ons team hebben dezelfde mindset: we willen vooruit. Daarin staat het ontzorgen van onze klanten met stip op nummer 1 op onze to-do lijst. En dat steken we niet onder stoelen of banken.
Inmiddels staat er meer dan 15 jaar ervaring op de teller. In 2020 bouwden we ons splinternieuwe kantoorpand in Veghel. En schieten onze showrooms in Nederland, België en Duitsland als paddenstoelen uit de grond. We onderhouden duurzame relaties met onze leveranciers. Doordat wij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten hebben we de vrijheid om alle meubels volledig op maat en klant specifiek te maken. Daar komt geen importeur of agent aan te pas. En waar mogelijk werken we met duurzame materialen. Je mag ons vriendelijk noemen, zowel voor mens als milieu.
Personeelsuitje Havic 2024 @ Paaspop Festival
30+ Professionals.
DRIES
DIRECTEUR / EIGENAAR
THIJS
MANAGING PARTNER
DANIQUE
ACCOUNTMANAGER
DANNY
BEZORGER / MONTEUR
WOUTER
BEZORGER / MONTEUR
TESSA
ONTWERPER / ADVISEUR
JORDY
BEZORGER / MONTEUR
LINDA
INKOOP / FINANCIËN
Ruimtes die werken.
30+ Professionals
- Kantoormeubelen
- Projectinrichting
- Vakkundig advies
De 3 hoofdzaken waarvoor jij bij ons aanklopt? Kantoormeubilair, projectinrichting en vakkundig advies. We vertalen jouw behoefte en ideeën voor een nieuwe kantoorinrichting naar een sprekend 3D-ontwerp. Een beeld zegt namelijk meer dan 1.000 woorden, nietwaar? Dit vullen we aan met een gedetailleerde productpresentatie en passend interieurplan. In het ontwerp tekenen we altijd ons eigen meubilair in én gaan we altijd voor de juiste balans tussen functionaliteit én stijl.
Wat het jou oplevert? In het voortraject krijg jij al een superrealistisch beeld van hoe je nieuwe kantoorinrichting eruit komt te zien. Vrijblijvend. Omdat we je willen laten zien wat we in huis hebben.
- Voor elke smaak en elk budget bieden we passend meubilair
- We werken met duurzame materialen en leveren hoogwaardige kwaliteit
- Daarin kunnen we eindeloos combineren in kleur, materiaal en afwerking
- We hebben alles onder één dak: import, ontwerp en montage
- Het hele traject nemen we van ontwerp tot levering en montage voor je uit handen
We werken nauw met je samen om tot de ideale kantoorinrichting te komen. Van vergaderkamer en flexplek tot stilteruimte en kantine. In elke ruimte creëren we een eigen sfeer. Altijd doordacht en denkend aan het grote geheel.
Tel dit allemaal bij elkaar op en je nieuwe kantoorruimte gaat voor je werken. Daar zetten wij ons voor de volle 100% voor in.
ESTHER
OFFICE MANAGER
PETER
ADVISEUR
STEF
CONTENT MANAGER
KEVIN
PLANNER
TIM
BEZORGER / MONTEUR
REMCO
BEZORGER / MONTEUR
JEROEN
BEZORGER / MONTEUR
BRYAN
BEZORGER / MONTEUR
JAN
BEZORGER / MONTEUR
JUUL
ONTWERPER
ILJA
BEZORGER / MONTEUR
MITCHELL
WERKVOORBEREIDER / TEKENAAR
LUC
AFTER SALES COÖRDINATOR
Dit is waarom je
voor ons kiest
- Persoonlijk advies
- Topkwaliteit design
- Vrijblijvend 3D ontwerp
- Onze eigen monteurs
- Gratis levering en montage