Vrijblijvend interieurplan op maat
100% gratis 3D-ontwerp
Nieuwe kantoorinrichting? Start met een zakelijk interieurplan.
Is je kantoorruimte toe aan een update of ga je verhuizen naar een nieuwe toffe locatie maar nog geen idee over de inrichting? Ons team met experts staat voor je klaar en geeft je persoonlijk interieur advies. En laten we eerlijk zijn: gratis interieuradvies en 3D-ontwerp geven je een realistisch beeld van jouw droom kantoorruimte. Je creëert daarmee het zakelijke interieur dat bij je past.
Jouw inrichting is het eerst wat bezoekers zien.
30+ Professionals
- Kantoormeubelen
- Advies
We hoeven er niet omheen te draaien: je kantoorinrichting is het eerste dat mensen zien als ze binnenkomen in jouw bedrijf. Dan is het prettig als de uitstraling van het meubilair aansluit bij de kernwaarden van je bedrijf. Bij Havic Kantoormeubelen creëren we ruimtes die raken. Of je nu bij ons komt voor een nieuwe vergaderzaal, ontvangsthal of compleet kantoor: wij zorgen voor een plek waar jij en je mensen zich thuis voelen. Een plek die mensen inspireert, waar ze verhalen delen en iedereen het beste uit zichzelf haalt. Een zakelijk interieurplan helpt je bij het realiseren van de ideale kantoorinrichting.
Op zoek naar zakelijk interieuradvies?
Onze adviseurs gaan graag met je in gesprek en geven je gratis interieuradvies. Tijdens het eerste gesprek met onze experts kijken we naar de betreffende kantoorruimte en je wensen. Waar sta je voor? En wat wil je als bedrijf uitstralen? In welke ruimtes ontvang je klanten en hoe kunnen we de ruimtes en werkplekken zo efficiënt mogelijk indelen? We brengen je wensen en eisen in kaart en vullen het aan met onze creatieve en/of praktische ideeën om jouw kantoorruimte goed te laten werken. Om het voor jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, heb je gedurende het hele project steeds één vast aanspreekpunt. Zo maken we samen een succes van jouw project: het realiseren van je nieuwe kantoorinrichting.
“Havic: ruimtes die werken”
Perfect passend zakelijk interieurplan
Op basis van het eerste adviesgesprek gaat onze interieurontwerper aan de slag jouw wensen en ideeën te vertalen naar een sprekend 3D-ontwerp. In dit ontwerp krijg je een realistisch beeld van het gebruik van diverse meubelen, kleuren en stofferingen. Op verzoek kunnen we ook gewenste wand-, vloer- en raambekleding in het zakelijk interieur opnemen. Onze adviseurs zijn daarnaast gespecialiseerd in het optimaliseren van de akoestiek. Naast een 3D-ontwerp ontvang je een uitgebreide productpresentatie met specificaties, kleur- en stofferingsmogelijkheden per opgenomen product. Team Havic helpt je met zakelijk interieuradvies.
Interieurplan als vertrekpunt
In de volgende fase heb je contact met onze adviseur om het project te bespreken en tot in de kleinste details uit te werken. Daarbij houden we het interieurplan aan als basis en borduren we daarop verder. Als je besluit de opdracht bij ons neer te leggen, start ons commerciële team de order te verwerken.
Zodra we alles compleet hebben, komen onze ervaren monteurs in actie voor de levering en montage. Zij gaan pas naar huis als de hele projectinrichting naar volle tevredenheid is afgerond. We geven ook met vertrouwen 5 jaar garantie op bijna onze hele collectie. En mocht er onverhoopt toch een probleem ontstaan, dan lossen wij dat uiteraard zorgvuldig voor je op.
In 6 stappen een nieuwe kantoorinrichting
Kom op gesprek in een van onze 5 showrooms. Eenmaal op locatie staat een adviseur jou te woord en bespreken we de volgende zaken:
- Stijl: welke stijl past bij jou? Hoe ziet jouw ideale kantoorruimte er precies uit? We helpen je met deze zoektocht!
- We kijken naar de indeling van de ruimtes. Hoeveel werkplekken zijn er nodig en wat zijn nog overige wensen voor het nieuwe kantoor.
Onze adviseurs kunnen je adviseren op het gebied van functionaliteit, ergonomie, verschillende indelingen en zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkeling binnen de kantoorinrichtingen. Neem contact met ons op voor het plannen van een vrijblijvende afspraak.
We gaan na het adviesgesprek voor jou aan de slag met het uitwerken van het voorstel. We zetten onze ontwerpers aan het werk om voor jou een ontwerp te maken voor jouw kantoorinrichting die volledig aansluit bij jouw wensen.
Heb je al een ontwerp? Dan kunnen we je voorzien van een gedetailleerde productpresentatie.
Dit kunnen wij allemaal kosteloos voor jou realiseren:
- Lijntekening
- 2D bovenaanzicht
- 3D bovenaanzicht
- Productpresentatie
De volgende stap? Samen het voorstel doornemen en finetunen! Net zolang totdat jij tevreden bent, geheel vrijblijvend.
Het ontwerp staat! De volgende stap is het kiezen van de juiste kleuren en materialen. We nodigen je hiervoor uit in onze showroom. Met een volle kast aan stofstalen kunnen we jou de eindeloze mogelijkheden van onze kleur en materiaalcombinaties laten zien.
De materialen en kleuren zijn bepaald, wat nu? Wij gaan aan de slag met het opstellen van de offerte. Dit is de laatste vrijblijvende stap. Na akkoord zullen wij de productie in gang gaan zetten.
Tijdens stap 3 gaat onze inkoop en planning aan de slag om alles logistiek in goede banen te leiden. Wij houden jou als klant via de mail op de hoogte van alle ontwikkelingen en plannen indien mogelijk al een afspraak in om langs te komen voor de levering en montage.
Ons montage team steekt de handen uit de mouwen om alle meubels te leveren en monteren, maar ook om alles weer netjes achter te laten. Zo nemen wij al het afval en verpakkingen weer mee.
Daarbij geven onze monteurs je advies en uitleg over de functionaliteiten van de meubels, en zullen ze pas weggaan nadat jij als klant 100% tevreden bent!
Na oplevering nog vragen? Ook dan staat ons team voor je klaar! Wij bieden standaard 5 jaar volledige garantie, zowel op onze uren als op het meubilair.
Benieuwd hoe wij jouw kantoorruimte laten werken?
Download ons e-book. Een e-book vol interessante kantoorinrichting tips, onze werkwijze en recente klantcases.
Door het invullen van dit formulier schrijf je jezelf automatisch in voor onze marketing e-mails.
Kosteloos zakelijk 3D-ontwerp
Kantoor interieur updaten? Een zakelijk 3D-ontwerp helpt het eindresultaat van een projectinrichting in een vroeg stadium zichtbaar te maken. En zeg nu zelf: dat is wat je wil, toch? Het mooie aan onze werkwijze is dat we dit sprekende 3D-ontwerp kosteloos aanbieden. Van lijntekening tot 3D bovenaanzicht en visual. Om je een beeld te geven van wat we kunnen visualiseren, kijk je hieronder:
Vrijblijvend sparren over jouw nieuwe kantoorinrichting?
We bellen je om alle mogelijkheden voor een zakelijk interieur in kaart te brengen. Vanuit daar delen we gratis interieuradvies en een realistisch zakelijk 3D-ontwerp. Dit vormt de basis om verder te kijken en jouw droom kantoorinrichting werkelijkheid te maken.
Geweldige service en kwaliteit
Zowel van de geleverde artikelen als van de medewerkers!! De mensen van Havic hebben ons geweldig geholpen. Van advisering tot montage: de service is top!! Zou zonder twijfel een volgende keer weer met Havic willen samenwerken!!!
Christian Theunissen , Herten
Snelle levering en top service!
Ik ben heel tevreden met de levering en service van Havic. De monteurs hebben
de bureau heel snel in elkaar gezet en alles werkt perfect!
Eduware, Deurne
Goed werk van a tot z
Fijne club, komen hun afspraken na. Wij zijn super blij met het eind resultaat.
van de Linden , Veghel
Snel, vriendelijk en perfect geregeld!
Op de minuut aanwezig, snel en accuraat alles geïnstalleerd en zelfs bij het weggaan nog even de stofzuiger er overheen! Top geregeld!
Arno, Best