Projectinrichting

Ruimtes die werken

Jouw kantoorinrichting in 6 eenvoudige stappen

  1. Afspraak met een adviseur
  2. Uitwerken van het voorstel (kosteloos)
  3. Kleur- en materiaalkeuze
  4. Productie
  5. Montage en levering
  6. Nazorg en garantie

98% van onze klanten vraagt eerst een vrijblijvend interieurplan aan.

Op zoek naar een projectinrichting op maat?

Dan ben je bij Havic Kantoormeubelen aan het juiste adres! Natuurlijk staan wij bekend om onze design kantoormeubelen, maar wij gaan graag een stap verder dan dat. We zijn de projectinrichter die je graag helpt bij de ontwikkeling van een totale projectinrichting die perfect bij je past. Van de bekleding van uw wanden, vloeren en ramen tot aan de akoestiek en verlichting van de ruimte. Havic Kantoormeubelen neemt de totale kantoorinrichting voor je uit handen.

Je projectinrichting als visitekaartje.


Werknemer

Laat ons voor je werken.

We bellen je graag terug om een afspraak in te plannen.

  • Projectinrichting
  • Betaalbaar design
  • Topkwaliteit

Je projectinrichting kantoor is het eerste dat bezoekers zien als ze bij je binnenkomen. De uitstraling van de ruimte en het kantoor meubilair moet dan ook aansluiten op de kernwaarden van jouw bedrijf. Wat wil je graag uitstralen? Wat vinden je bezoekers belangrijk? Een eerste indruk kun je niet overdoen, dus het is belangrijk dat we hier samen goed over nadenken om zo de perfect passende projectinrichting kantoor te realiseren.

Ieder bedrijf is anders en iedere organisatie wil wat anders uitstralen. Een gepersonaliseerde projectinrichting is dan ook een must. Passen de kantoor meubels perfect binnen jouw inrichting, maar is het net de verkeerde stof of wil je het materiaal liever in een andere kleur? Met onze ervaren monteurs en meubelmakers is dit geen enkel probleem en kunnen wij voor jou een duurzame en totale projectinrichting verzorgen.

  • Volledige projectinrichtingen kantoor, met kantoor meubels gepersonaliseerd in materiaal en kleuren
  • Alles onder één dak: advies, productie en montage
  • Project interieur: flexibiliteit in materialen en stoffen
  • Eerlijke prijzen omdat wij werken zonder tussenhandel
  • Kosteloos advies inclusief tekeningen en visuals
  • Kosteloze levering en montage in Nederland en België
projectinrichtingen kantoor

In 6 stappen een nieuwe kantoorinrichting

Kom op gesprek in een van onze 5 showrooms. Eenmaal op locatie staat een adviseur jou te woord en bespreken we de volgende zaken:

  • Stijl: welke stijl past bij jou? Hoe ziet jouw ideale kantoorruimte er precies uit? We helpen je met deze zoektocht!
  • We kijken naar de indeling van de ruimtes. Hoeveel werkplekken zijn er nodig en wat zijn nog overige wensen voor het nieuwe kantoor.

Onze adviseurs kunnen je adviseren op het gebied van functionaliteit, ergonomie, verschillende indelingen en zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkeling binnen de kantoorinrichtingen. Neem contact met ons op voor het plannen van een vrijblijvende afspraak.

We gaan na het adviesgesprek voor jou aan de slag met het uitwerken van het voorstel. We zetten onze ontwerpers aan het werk om voor jou een ontwerp te maken voor jouw kantoorinrichting die volledig aansluit bij jouw wensen.

Heb je al een ontwerp? Dan kunnen we je voorzien van een gedetailleerde productpresentatie.

Dit kunnen wij allemaal kosteloos voor jou realiseren:

  • Lijntekening
  • 2D bovenaanzicht
  • 3D bovenaanzicht
  • Productpresentatie

De volgende stap? Samen het voorstel doornemen en finetunen! Net zolang totdat jij tevreden bent, geheel vrijblijvend.

Het ontwerp staat! De volgende stap is het kiezen van de juiste kleuren en materialen. We nodigen je hiervoor uit in onze showroom. Met een volle kast aan stofstalen kunnen we jou de eindeloze mogelijkheden van onze kleur en materiaalcombinaties laten zien.

De materialen en kleuren zijn bepaald, wat nu? Wij gaan aan de slag met het opstellen van de offerte. Dit is de laatste vrijblijvende stap. Na akkoord zullen wij de productie in gang gaan zetten.

Tijdens stap 3 gaat onze inkoop en planning aan de slag om alles logistiek in goede banen te leiden. Wij houden jou als klant via de mail op de hoogte van alle ontwikkelingen en plannen indien mogelijk al een afspraak in om langs te komen voor de levering en montage.

Ons montage team steekt de handen uit de mouwen om alle meubels te leveren en monteren, maar ook om alles weer netjes achter te laten. Zo nemen wij al het afval en verpakkingen weer mee.

Daarbij geven onze monteurs je advies en uitleg over de functionaliteiten van de meubels, en zullen ze pas weggaan nadat jij als klant 100% tevreden bent!

Na oplevering nog vragen? Ook dan staat ons team voor je klaar! Wij bieden standaard 5 jaar volledige garantie, zowel op onze uren als op het meubilair.

Benieuwd hoe wij jouw kantoorruimte laten werken?

Download ons e-book. Een e-book vol interessante kantoorinrichting tips, onze werkwijze en recente klantcases.

Kantoor en projectinrichting kijken in onze showroom

Het aanschaffen van een kantoor- of projectinrichting is een grote investering. Wij kunnen het ons daarom goed voorstellen dat je het kantoor meubilair en ons werk eerst met eigen ogen wilt zien en uitproberen, voordat je tot aanschaf overgaat. In onze showrooms kun je de kwaliteit en het comfort van ons meubilair zelf ervaren en direct alle mogelijkheden wat betreft stoffen en materialen bekijken. We kunnen vervolgens direct een afspraak inplannen voor het maken van een tekening of 3D-visuals. Op deze manier krijg je een superrealistisch beeld van jouw toekomstige projectinrichting.

Kantoor van Havic
Projectinrichting project van Havic Kantoormeubelen

Projectinrichting: de perfecte combinatie uitstraling én ergonomie

De fysieke gesteldheid van uw medewerkers is van groot belang voor uw organisatie. Het inzetten van ergonomische bureaustoelen en bijvoorbeeld verstelbare zit-sta bureaus is daarom zeker van toegevoegde waarde. Laat Havic Kantoormeubelen nou net expert zijn op dit gebied! Bent u op zoek naar ergonomisch verantwoorde projectinrichtingen? En wil je jouw kantoor en project inrichten op de best mogelijke manier? Wij denken graag met je mee hoe we dit voor jou en jouw werknemers het beste kunnen realiseren.

Totale projectinrichting: hulp van visuele hulpmiddelen

Het is vaak lastig voor te stellen hoe kantoor meubilair zal staan in jouw eigen organisatie en of het allemaal wel zal passen. Onze tekenaar zal je daarom helpen met plattegronden op schaal of 3D-visuals, zodat jij je een zo goed mogelijke voorstelling kunt maken van het project interieur en de projectinrichting kantoor. Om input te verzamelen voor een advies op maat gaan we graag samen met je om tafel om jouw wensen te bespreken. Uiteraard zijn deze adviezen voor de inrichting van jouw kantoor geheel kosteloos!

Om het voor u zo gemakkelijk mogelijk te houden, wordt u tijdens dit proces begeleid door één vast aanspreekpunt. Zo maken we samen een succes van uw project!

projectinrichtingen kantoor

Houd hier rekening mee bij projectinrichting


30+ Professionals
  • Projectinrichting
  • Betaalbaar design
  • Topkwaliteit

In ieder project is het zaak om met verschillende aspecten rekening te houden. Onze specialisten zijn hier alert op en voeren dit binnen ieder project zorgvuldig door.

  • Een optimale indeling van alle (werk)ruimtes. Waarbij we ook overwegen om ruimtes flexibel in te delen, zodat het voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden
  • De juiste kleuren, vormen en inrichting: we kiezen altijd voor een inrichting en stijl die past bij de bedrijfscultuur en een positieve werkomgeving verbeteren. Met daarbij de juiste balans tussen gemeenschappelijke ruimtes en werkplekken.
  • Een veilige werkomgeving: veiligheid staat altijd hoog aangeschreven in onze ontwerpen. Met voldoende ruimte richting nooduitgangen en goede bereikbaarheid van brandblusapparatuur en EHBO-voorzieningen.
  • Faciliteiten en voorzieningen: het is belangrijk om een goede balans te vinden tussen werkruimten, vergaderzalen, stilteplekken, keukenfaciliteiten en sanitaire voorzieningen.
  • Ruimte voor flexplekken: flexibiliteit is vandaag de dag een populair onderwerp. We houden dan ook rekening met voldoende flexibele werkplekken.
  • Ga voor duurzaamheid: waar het kan adviseren we altijd om voor duurzame materialen te kiezen, maar jij bepaalt uiteindelijk zelf welke materialen er komen.
  • De juiste akoestiek: er zijn talloze akoestische oplossingen om geluidshinder te beperken. Zoals wandpanelen of zelfs onze akoestische werkplekken.
  • Ergonomisch meubilair en bijbehorende accessoires om het comfort en de gezondheid van medewerkers te bevorderen.
  • De juiste combinatie van natuurlijk licht en kunstmatige verlichting om de productiviteit van medewerkers te bevorderen.

Projectinrichting kantoor: voordeel door onze korte lijnen

Als projectinrichter werkt Havic Kantoormeubelen zonder tussenhandel en koopt het kantoor meubilair rechtstreeks in bij de fabrikant. Prijsverhogende schakels worden op deze manier gepasseerd. Daardoor zijn wij in staat om jou een scherpe prijs te bieden. En door onze ruime ervaring en het rechtstreekse contact met de fabrikanten, zijn we ook goed in staat om bij te sturen op de gewenste kwaliteit. We geven dan ook met vertrouwen 5 jaar garantie op bijna onze hele collectie. En mocht er onverhoopt toch een probleem ontstaan rondom het meubilair of de projectinrichting, dan lossen wij dat uiteraard keurig voor je op.

inrichting vergaderruimte
Projectinrichting kantoor
projectinrichting
Havic als projectinrichter

Havic heeft topwerk geleverd. Ze vertaalden onze wensen uitstekend– Kuijpers

Havic als jouw projectinrichter

Van entree en kantine tot aan vergaderruimte, directiekamer en flexwerkplekken. Wij richten je kantoor van begin tot eind in, passend bij jouw wensen. Benieuwd hoe we jouw droom projectinrichting kantoor kunnen verwezenlijken? Neem dan contact met ons op! 

Bekijk ook onze andere projectinrichtingen

Als projectinrichter realiseert Havic Kantoormeubelen projectinrichtingen door heel België en Nederland. Onze ervaring strekt zich uit van grote tot kleine projecten, voor een breed scala aan opdrachtgevers. Benieuwd naar wat wij al voor onze klanten hebben gerealiseerd qua kantoor en projectinrichting? Neem dan een kijkje tussen onze projecten.

Zo realiseerden we bijvoorbeeld een volledig duurzame kantoorinrichting bij Kuijpers. En gaven we het interieur bij IVG-Libilé een serieuze upgrade. Hoe de verhoudingen ook zijn binnen de ruimtes, we halen altijd het maximale uit wat een pand te bieden heeft.

Benieuwd wat wij van uw kantoor en projectinrichting kunnen maken? Neem dan contact met ons op!

Visualisatie kantoor - projectinrichting


Eindeloos combineren
doe je met stoffen en materialen van Havic


Vrijblijvend sparren over jouw nieuwe kantoorinrichting?

98% van onze klanten vraagt eerst een vrijblijvend interieurplan aan.

We bellen je om alle mogelijkheden in kaart te brengen. Vanuit daar delen we kosteloos ons advies en een realistisch 3D-ontwerp. En vanuit deze basis kijken we verder.

Mijn ontwerp dient de volgende ruimtes te bevatten(Vereist)